dimanche 26 juillet 2015

Kan prima of zeker niet doen

Hey boys & girls,

Ik zit met een moeilijke keuze. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een scooter (een beta of aerox) en ik merk dat er veel troep op marktplaats staat. De pareltjes die er tussen zitten zijn of A: (voor mij) te duur of B: vertrouw ik niet (ze hebben dan voor honderden euro's aanpassingen gedaan maar bonnen of onderhoud boekjes zijn er niet). Misschien maak ik me zorgen om niks maar ik zoek dan toch liever iets langer door voor dat stukje zekerheid. Ik heb sowieso liever niet particulier en ga liever voor een dealer (slechte ervaringen helaas met particulier) en gelukkig vond ik laatst dan ook een Aerox bij een dealer. De foto's zagen er goed uit alleen de kilometerstand...Deze was +28.000. Nu heb ik al meerdere topics gelezen en weet ik dat dat helemaal niets hoeft te zeggen. Er zijn scooters met een kilometerstand van 4000 die totaal afgeragt zijn en scooters met 30.000 die al die tijd goed onderhouden zijn. Nu vroeg ik aan de dealer ''is het blok helemaal gereviseerd?'' en ik kreeg enkel als antwoord ''Deze aerox verkeerd technisch en uiterlijk in zeer goede staat''. Theoretisch gezien geeft hij gewoon antwoord op mijn vraag maar ik weet nu nog steeds niet wat er allemaal al vervangen is in het blok. En ik mag toch zeker wel verwachten met zo'n kilometerstand dat er het een en ander vervangen is/had moeten zijn. Een dealer betekent trouwens niet automatisch dat het goed spul hoeft te zijn maar ik neem aan dat veel dealers toch hun naam hoog moeten houden. Het gaat btw om een aerox uit 2007 met een prijskaartje van €795. Wat is jullie mening daarover?


Kan prima of zeker niet doen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire