jeudi 23 juillet 2015

Haperen op hogere toeren.

Hoi
ik heb een probleempje met mijn jetforce (c-tech). Als die op hogere toeren zit (dus voornamelijk met volgas) gaat die onwijs haperen.

Ik heb al alles geprobeert kwa afstellen en elk redelijk sproeiertje geprobeert (52-72) met 60 doet nu het beste maar hij blijft haperen.

De bougie kleur blijft vreemd genoeg ook zwart zelfs met de te kleine sproeiers dus ik zat aan ontsteking te denken.

Of me membraampje want ik zie soms een laagje benzine in de luchtkelk en mn luchtfilter ruikt naar benzine, alleen dan zal je toch andere problemen moeten hebben?! Maar mn membraampje ga ik sowieso binnenkort vervangen.

dus hoe denken jullie hoe ik dit probleem op kan lossen.

de setup is trouwens alleen een terugloper (gianelli reverse) voor de rest origineel.


Haperen op hogere toeren.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire