vendredi 24 juillet 2015

TGB rapido rivolta uitlaat nergens te vinden.

Hallo, ik heb een rapido rivolta TGB gekocht. ik weet niet uit welk jaar. het koste me 35 euro. het word mn eerste karweitje met een scooter en ben erg enthousiast. nu heb ik een probleem.

ik kan nergens een goeie uitlaat vinden. heb al rondgebeld maar iedereen die er een had zei dat die net verkocht was.

Ik weet ook niet welke uitlaten er allemaal onder zouden passen. en een nieuwe kost al rond de 70 euro. dat vind ik te duur voor een scooter die 35 koste.

Ik wil er liever niet meer dan 30 euro voor uitgeven.

kan iemand mij helpen? het hoeft van mij niet perse een rapido rivolta uitlaat te zijn. als hij maar past en het een beetje doet.




Al vast bedankt.


TGB rapido rivolta uitlaat nergens te vinden.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire