samedi 25 juillet 2015

dr80 setup

hallo,

ik heb een rieju mrx (am6) die al aardig hard rijdt alleen wil er nog net even wat bij. Er zit nu een dr50 op met een voor alsnog onbekende uitlaat en een 21mm carburateur.

Ik vind deze setup iets te "hoogtoerig" want ik moet hem echt heeel hoog de toeren intrekken om de power erin te krijgen, en daardoor schreeuwt ie echt de hele buurt bij elkaar.

Nu was mijn vraag of een dr80 met std uitlaat over het algemeen sneller is dan een 50cc met een sportuitlaat. Ik weet dus niet welke uitlaat ik heb want het is een omgelast iets van een ktm ofzo. In ieder geval geen am6 uitlaat want als je niet oppast brand je je been ertegen.

samenvattend: ik wil minder opvallen dus rijd over het algemeen een dr80 met standaard uitlaat beter dan een 50cc met snelle uitlaat?

mvg en alvast bedankt!


dr80 setup

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire