vendredi 14 août 2015

benzinesensor gilera runner 180cc

Beste forumleden,

ik heb pas het contactpunt van me benzine sensor van me gilera runner 180 cc schoongemaakt want deze deed het niet meer. met succes, maar nu ik hem weer teruggeplaatst heb vraag ik me af of die wel goed zit. weten jullie dit uit je hoofd of heeft er iemand een tank liggen zodat hij even kan kijken. de benzine sensor kan er namelijk op meerdere manier in zodat het drijfertje van de brandstofsensor nu misschien de verkeerde kant op zit. en hij als ik ga rijden dus de verkeerde benzinestand aan gaat geven. En ik heb niet zoveel zin 3 keer me kappen erop en eraf te halen.

de 3 witte vakjes van de benzinesensor zitten ter hoogte van de 3 zwarte openingetjes van de tank. En op de foto kan je zien dat er een wit herkenningspuntje zit op de brandstofsensor( zie kleine witte puntje bij de balpen) deze wijst nu de richting op van het witte benzine tankje boven op je zwarte hoofdtank klopt dit ?

je kan anders ook gewoon een foto posten van je runner tank en dan de brandstofsensor terwijl die goed in de tank gemonteerd zit. ( zoals op foto 2 ) zodat ik kan zien waar dat witte puntje bij de balpen hoort. en dan zeker weet of het drijfertje van de brandstof sensor ( zie foto 1 ) de juiste kant op staat in de tank en ik zo geen verkeerde brandstofmeting af hoef te lezen.

Alvast bedankt.:+



benzinesensor gilera runner 180cc

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire