samedi 15 août 2015

Runner 125cc Warmloper ?

Hallo,

Ik heb een Runner met een 125cc Hexagon blok.
Ik ging een rondje rijden, me KVS stond net iets boven minimum en ik had nog niet ontlucht.
Toen hield die ineens in omdat die wss te warm werd, toen reed ik even rustig toen trok die weer.

De volgende dag wou ik nog een rondje rijden KVS nog steeds niet bijgevuld en nog niet ontlucht.
Ineens viel die uit dus ik probeerde hem weer aan te kicken, toen kwam er ineens een kei harde knal uit de uitlaat.

Dus ik dacht dat ik een warmloper had gehad, ik heb alles los gehaald maar zuiger, cilinder en binnenkop zien er allemaal goed uit !
Maar mijn pakking van me binnenkop was helemaal uit gedroogd dus ik dacht dat die daar op compressie verloor.
Pakkingen vervangen en KVS bij gevuld toen een keer kicken sloeg die aan.

Toen liep die ongeveer 10/15 seconden toen viel die uit nu slaat die niet meer aan.

Zou die vast gelopen zijn zo ja cilinder zuiger binnenkop vervangen ?

Mvg.


Runner 125cc Warmloper ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire