lundi 17 août 2015

SPY Scooter alarm startonderbreking

Beste lezers,

ik heb een spy motor/scooter alarm gekocht waterdicht met afstandstarten bij Spy voor 44 euro.

Scooter:
vespa lx 2011
4 takt snor

Probleem;
Alles werkt, afstandstarten, vergrendelen ontgrendelen, alarmsignaal, knipperlichten, alleen mijn startonderbreker niet. Wat resulteert in dat ik de scooter niet met de sleutel of de afstandsbediening uit kan zetten.

Werkwijze;
Ik heb de groene draad die van mijn contact naar de bobine loopt doorgeknipt. De rose draad van het alarm aan het contact vastgemaakt. En de bruine draad van het alarm aan de bobine. Precies zoals volgens het boekje.

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de startonderbreker niet werk.

met vriendelijke groet,
Jeroen Adriaans


SPY Scooter alarm startonderbreking

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire