mercredi 12 août 2015

Aerox start niet, zie omschrijving

Mede scooter liefhebbers,

Ik heb weer eens een probleem met mn Aerox. Zou vanaf t begin beginnen: ben 2 keer mijn luchtschroef verloren, uiteindelijk de juiste gurtner luchtschroef gevonden (ja, heb nog een std carb). Toen kwam de onheil: door een vriend van me die bij een scooterzaak werkt laten afstellen bij de carb, was allemaal goed. Dag erna: ze start niet. Zelf beetje geprupts met de carb. Aan het starten gekregen, stationair goed afgesteld, heeft een dagje gelopen en starte toen niet meer.
Weer naar die vriend van me geweest, hij kreeg m niet aan de praat, ik ander bougietje erin gedaan: ze starte. Dag erna nieuwe bougie erin gezet (ik vertrouw niet op oude ofcourse) en sindsdien heeft ze niet meer gestart. Wél zit er wit spul op mn cilinder sinds ze niet meer start.. (Zie kapot slangetje in volgende alinea)
Problemen die ik al langer heb maar waar ze wel mee gelopen heeft: geen kickstart,
Slangetje boven het olieslangetje op de carb is kapot en lekt (vriend vd scooterzaak dacht de carb verwarming)
2 keer warmloper gehad (geen kvs) dus had al vermogensverlies
Overige info: uit 2008, std 50cc, yasuni r.
Bougie vonkt, wordt nat, carb heeft compressie, benzine en olie aanwezig

Iemand enig idee wat ik verder kan proberen, of iemand die zo weet wat t is..


Aerox start niet, zie omschrijving

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire