mercredi 12 août 2015

Yamaha Slider (Mina Vert) krijg hem niet aan de praat.

Beste, ik heb een Yamaha slider gekocht al een tijdje geleden. nou liep die wel kut (benzine vulde niet snel genoeg aan in de vlotter ofso) wat heb ik gedaan.. carb schoon gemaakt en hielp niks. toen dacht ik weetje wat. bestel gewoon een nieuwe cilinder etc..

dus wat zit er nieuw op, zuiger + veren en een nieuwe airsal t6 50cc luchtgekoeld. hij wilt nog steeds niet starten en ik weet niet wat het is. bougie vonkt maar ik weet niet hoe sterk de vonk moet zijn? hij vonkt wel blauw. nieuwe bougie zit er al op.

heb een beetje benzine in de cilinder gegooid via het bougie gat en geprobeert te starten maar dat wilde ook niet... ik ben out of options...

zou iemand mij kunnen helpen?

alvast bedankt


gr


Yamaha Slider (Mina Vert) krijg hem niet aan de praat.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire