mercredi 12 août 2015

Vivacity snor opvoeren voor eige terein met helm!!!

Hallo,

Ik heb een vivacity snor voor een prikkie kunnen kopen. motorisch is die goed. Omdat die zoo goedkoop was wil ik de snor gaan opvoeren ipv een brommer te kopen.

uiteraard draag ik een helm want met 50 wil ik niet op me bek gaan zonder helm, overigens is dit een verplichting van mn ouders haha.

Nu wil ik er beter wheelies op kunnen trekken. het lukt wel maar corrigeren met het gas gaat niet echt goed.

De snor scooter is standaard, Prop is er uit + vario begrens plaat is er uit. en rijd nu 50 km/h



Zijn er nog meer begrenzers die ik vergeten ben?

Het gaat mij vooral om het optrekken, als hiervoor de topsnelheid omhoog gaat is dat niet erg.Klik op de afbeelding voor een grotere versie


Graag tips om mn snor betere wheelies te laten trekken.

Met vriendelijke groet,

Marco

PS: ik weet dat snor tuning verboden is, maar geld dat ook voor scooters die op eige terein worden gebruikt + met het dragen van een helm.


Vivacity snor opvoeren voor eige terein met helm!!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire