mercredi 12 août 2015

Vivacity start onregelmatig elektrisch

Een tijdje geleden wilde mijn Vivacity snor niet elektrisch meer starten. Daarnaast geeft het display geen teken van leven meer. Kickstart werkt nog wel super.

Drie dagen geleden werkte alles opeens wel weer naar behoren inclusief het display maar sinds vandaag is alles opmerkelijk genoeg alweer uitgevallen.

Na reeds uitvoerig op het forum te hebben gezocht is naar mijn mening het volgende nog relevant:
- Accu is half jaar oud en volledig opgeladen (heb ik gedaan nadat problemen zich eerste keer voordeden).
- Ik hoor geen klikje bij relais als ik contact omdraai.
- Startmotor doet het wel als motor loopt na starten met kickstart.
- Ik heb globaal naar de bedrading gekeken maar kan geen visuele afwijkingen vinden.
- Zekering ziet er goed uit.

Zou het toch met relais te maken kunnen hebben. Of zou het display het dan gewoon moeten doen?

Hulp is zeer welkom, alvast super bedankt


Vivacity start onregelmatig elektrisch

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire