mercredi 30 septembre 2015

Aerox rijdt langzaam na vervangen cilinder

Ik heb een probleempje met mijn Aerox en hoop dat jullie dit kunnen oplossen.

Toen ik mijn Aerox 2e hands kocht, liep deze na het moeilijke starten hooguit 30. We hebben een nieuwe cilinder erop gezet, nieuwe bougie, nieuwe bobine, nieuwe V-snaar en een andere koppeling geprobeerd.

Nadat we de nieuwe cilinder hebben gemonteerd, kwam deze echter echt niet vooruit. Hij kwam wel gewoon op zijn toeren maar hij was niet vooruit te branden. Als je het achterwiel optilt, gaat het wiel wel draaien, maar niet hard. Ook komt er erg veel witte rook uit de uitlaat terwijl we alle pakkingen juist hebben gemonteerd. Vanavond hebben we het achterwiel weer opgetild en na lang op op vol gas rondgedraaid te hebben schoot ie in 1x door naar z'n max, maar zodra we gingen rijden ging deze met moeite maar 34. Dit wel zonder luchtfilter, want met filter valt ie gelijk uit.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? We zijn er al een tijdje mee bezig maar we komen er echt niet uit.

Setup:
Standaard cilinder 50cc (splinternieuw)
drukveerd
12mm carb
Rode drukveer
5,5 gram rollen
Sproeier weet ik even niet.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!


Aerox rijdt langzaam na vervangen cilinder

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire