mardi 22 septembre 2015

Nog sneller optrekken?

Ja daar ben ik weer, het stilzitten begint weer te vervelen.

Nu met de 90cc op de kymco trekt hij al een lekker stuk sneller op. Alleen vind ik het nou nog niet echt snel.

Setup:
90cc cilinder, zuiger + bijpassende kop
Snelle t2 nokkenas
Overdrive 2 vario
24mm carb + spruitstuk
125cc luchtfilter
Sito uitlaat, prop verwijderd
Rolletjes nu 8,25(gecombineerd)

Ondanks al dit pretspul zit ik in mn eentje op de 50 tussen de 8-10 seconde..... En als ik met mn vriendin er op zit is het nog slechter.

Wat is er nog te doen waarmee ik sneller kan optrekken? Ik had al iets gelezen over trek en drukveren, er zitten nu malossi gele trekveren in. Ik had ergens op het forum iets gelezen over blauwe trekveren en witte drukveer van malossi maar ik hoop dat iemand dit kan bevestigen.

Kortom roep maar raak!
Thnx


Nog sneller optrekken?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire