dimanche 20 septembre 2015

Tzr dr 80 afstelling

Sorry dit is een repost uit schakels algemeen maar ik heb haast want moet de tandwielen volgend weekend binnen hebben.

Ik heb dus eindelijk mn tzr en nu er al gewend aan geraakt.
Er ligt een dr80 in maar het is nu nog niet helemaal zoals ik het wil. Wat is het toeren bereik van de dr? want ik wil wel zonder teveel toeren continue 70 kunnen rijden. Ik rijd nu met 8k 60 en voor mn gevoel moet ik echt niet hoger gaan dan dat continue. Vertanding veranderen alleen lever ik dan niet meteen veel in op mn acceleratie? Die is nu al niet echt geweldig (menig kymco agility trekt niet echt langzamer op). Nu is de vertanding 11/47 geloof ik. Nou dan kan ik natuurlijk hem nog gaan ontgrenzen maar dan zit ik weer met t verbruik, heb t zelf nog niet getest maar is rond de 1;23. Wat kan ik het beste doen?

Gr fabio


Tzr dr 80 afstelling

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire