samedi 26 septembre 2015

afstellen aerox 2015

ik heb reeds een nieuwe aerox 2015 model aangeschaft
de aerox is volledig standaard en wil dit ook zo houden inverband met auto rijbewijs


wat is mijn vraag
ik wil de aerox optimaal laten lopen (presteren )
zonder de uitlaat te ontgrenzen


ik heb nog liggen
. malossi multivar
. malossi Koppeling Delta Clutch i 107mm
. malossi Koppelingshuis MHR Bell 107mm
. malossi Variateur koelvin

wat wil ik weten
1 welke drukveer kan ik het beste plaatsen
2 welke rollen passen het beste bij deze onderdelen
3 welke trekveren kan ik het beste plaatsen

de scooter loopt momenteel 70 zonder vario ring
ik hoef niet harder enkel het wegrijden mag wat soepeler
ik hoop dat iemand me wat verder kan helpen alvast bedankt


afstellen aerox 2015

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire