mardi 15 septembre 2015

Scooter rijd beter met 3kwart gas?

Hallo,

Ik heb even een vraagje, mijn scooter rijd namelijk best wel raar..

Eerst even setup :

70cc Barikit Racing
21mm dellortho ( sproeier 105 )
Polini vario met 4,7 grams rollen
Standaard koppeling met malossi witte drukveer en rode malossi trekveertjes
Standaard ontsteking
Doppler krukas
----------------------------------------------------------------

Ik vind de topsnelheid erg vies tegen vallen, misschien 80a85kmh, hij rijd en ropt het hardst op 3kwart gas.

Als ik volgas geef richting de top en ik geef een klein beetje gas terug dan verneem je hem pas doortrekken naar zijn topsnelheid, als ik dan vervolgens naar volgas ga dan daalt hij in snelheid? :l

Bougie is koffiebruin, luchtschroef staat op 1,5 slag open en heb een powerfilter.

Iemand suggesties hoe ik dit kan verhelpen? vind het namelijk best wel gevaarlijk want als ik dan bijvoorbeeld vanaf volgas gas terug wil geven dan schiet hij nog snel even vooruit.

Hoor het graag.


Scooter rijd beter met 3kwart gas?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire