jeudi 17 septembre 2015

[Project] Honda Wallaroo opknapbeurtje

Hallo,

Vanaf mijn 16e altijd een wallaroo gereden, en verkocht toen ik mijn rijbewijs in bezit had.

Eigenlijk snel genoeg spijt van gehad. toen ik 22 was, en hier bij de lokale brommerboer een wallaroo tekoop stond deze gekocht.

Dat is inmiddels alweer 6 jaar geleden en hij heeft eens wat liefde nodig. Motorisch is er nooit iets aan geweest en daar zal ik dus ook niks aan gaan doen, zal puur om het uiterlijk gaan.

Vind het alleen een beetje zonde om de orginele kappen te gaan spuiten maar de lak en stickers zijn voortaan gaar.

Verder heb ik 0 verstand van brommers/opknappen dus zou fijn zijn als ik her en der wat hulp of tips kan krijgen.

Ik hoop dat er hier wat wallaroofans zitten :s)

Punten die ik wil gaan aanpakken

* uitlaatje opknappen
* kappen spuiten
* carterkap stralen
* velgen stralen
* hier en daar wat nieuwe onderdelen

Heb helaas maar 1 foto zoals hij er nu bij staat



Zal geen heel rap project worden omdat ik alleen in de weekeinden tijd zal hebben.
Vandaag bezig geweest met het uitlaatje.

Bij de cilinder helemaal rot en de bochtjes vervangen door rvs bochtjes.

Roest verwijdert, gestraald en getrommelt.

Voor


Na het stralen


Na het trommelen


Ook demper was gaar, eentje van rvs nagemaakt.






Resultaat mag er zijn vind ik zelf


[Project] Honda Wallaroo opknapbeurtje

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire