vendredi 18 septembre 2015

Tgb 104

Vanavond even bij een maatje langs geweest om te sleutelen aan de SYM.
Bij hem in de garage staat een TGB 104.
Blok ziet er hetzelfde uit als dat van mijn SYM Orbit.
Hij zoekt een 50cc cilindertje met zuiger.

Ik ben vanavond gesterkt in mijn overtuiging dat niet alles wat goedkoop is ook per definitie slecht is.
Het DMP cilindertje wat op mijn SYM geschroefd zit zag er namelijk nog klokgaaf uit. (ander topic).

Hij (mijn maatje) zoekt dus ook zoiets, aangezien zijn blokje iets olie verbruikt...
Nou heb ik hier al een topic lopen over vervangingscilinders.
Ben er vanavond achter gekomen dat er op de DMP cilinder 2 letters staan; te weten HW

Ik heb een ander cilindertje in mijn knuisten gehad. Daar stond op ZN (Znen).

Weet iemand waar HW voor staat?
Dan kan ik voor die gozer ook zo'n cilindertje bestellen.


Tgb 104

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire