jeudi 17 septembre 2015

puch start niet na nieuwe ontsteking etc.

Hallo

Een half geleden had ik mijn puch in de schuur opgeborgen omdat mijn ketting op springen stond en me carb van me brommer al trilde 😛. Nou wou ik hem ca twee maanden gelden weer reparen maar starte niet meer. Ik dus het blok eraf gehaald en er zat allemaal zooi in. Allemaal witte troep, opgedroogd benzine ofzo? Ik dus alles goed schoongemaake en smeren en me carb grondig schoongemaakt, kabels vervangen etc. Maar hij starte nog niet. Hij bleek niet meer te vonken. Wss de contact punten verroest maar ik heb me ontsteking toch maar vervangen voor een nieuwe want die was toch al niet meer te best. Ik heb nu een mooi sterke blauwe vonk. Ook me ketting etc vervangen maar hij doet het nog steeds niet! Ben nu eigenlijk wel ten einde raad, het enige waar ik nog aan kan denken is me cilinder ofzo maar die zag er nog goed uit toen ik hem schoonmaakte laten.

Tijdens het rennen om hem te starten :rolleyes:, ruikt hij goed naar benzine en bougie wordt nat. Hij verbrand ook gewoon benzine maar als ik de starthendel los laat slaat hij af.

Heeft iemand een idee want ik wil graag me puchie weer gebruiken :D

groet Siemen


puch start niet na nieuwe ontsteking etc.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire