mardi 15 septembre 2015

Oefenen met scooter, weinig terrein.

Beste Scooter-Freaks,

Ik heb mijn ouders zo ver gekregen dat ik een scooter mag kopen, ik wil een niet of nauwelijks lopende scooter gaan kopen en deze in de winter gaan repareren. (ouders zeiden dat dit een probleem werd, door de kou, maarja dat is mijn probleem dacht ik zo..)

Maar mijn ouders willen zich wel al te graag aan de wet houden.., ze vinden het goed dat ik een scooter koop, maar mag niet hem uittesten buiten ons terrein, en op ons terrein is geen ruimte daarvoor.

Achter ons huis ligt een kleine parkeerplaats, maar dat mocht ook al niet van ze.. Hoe kan ik ze overhalen? Kan ik die parkeerplaats niet afzetten met pilonnen ondanks dat het niet me eigen terrein is, en er dan wel legaal op rijden zegmaar?


Oefenen met scooter, weinig terrein.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire