mercredi 30 septembre 2015

malossi mhr 70 replica op minarelli verti (yamaha bws spy)

beste leden, ik heb het volgende probleem:

ik heb een yamaha bws spy met minarelli vertikaal blok.
de setup is als volgt:

malossi mhr 70cc replica cilinder
motoforce volle wangen krukas
stnd spruitstuk
12 mm dellorto (sproeier 87, gasnaald middelste stand)
stnd luchtfilter met twinair spons
malossi multivar vario met 7.0gr rollen &malossi halfpoulie
stnd koppeling gele druk & gele trekveren
stnd v snaar
earox vertanding
bougie hittegraad 9 race
race bobine van motoforce
stnd ontsteking met oversize koelfan
ixil uitlaat.

als ik hem start blijft hij wel lopen tot hij warm is. en optrekken als een dier, niks op aan te merken.

maar als hij eenmaal warm is, dan trekt hij totaal niet meer, en reageert heel traag of niet op gasgeven.

verder nog een ander probleem als ik lekker aan het rijden ben dan valt soms de power weg en lijkt t net alsof ik mijn sleutel omdraai dat hij even geen vonk krijgt.

bij warme motor valt hij ook uit bij het stoplicht, toerenverloop van gas loslaten is ook erg traag soms..( bij koude motor)

wat kan dit eventueel zijn, ben al weken bezig ermee en krijg het niet voor elkaar...

wellicht dat iemand mij hierbij kan helpen. :)


malossi mhr 70 replica op minarelli verti (yamaha bws spy)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire