mardi 29 septembre 2015

honda sfx welke cilinder

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden mijn maat zijn sfx blokje volledig vernieuwd en die voorzien van een betrouwbare malossi sport cilinder met 17mm delorto en sito plus.

Nu rijden we samen veel op baan (ik met een vision 110i) en natuurlijk wil hij beetje meekomen met mij.

Nu wat is een snelle en toch nog redelijk wat betrouwbare cilinder voor de sfx? We hebben in het verleden al eens een mhr replica geplaatst maar dit was toen nog op een 12mm carb en met de sito en dit vond hij niet genoeg rijden. Topsnelheid was toen 92 gps

Dus oftewel zou ik er terug een mhr replica op plaatsen met dan een 21mm carb en een goeie uitlaat, dacht zelf aan een omgelaste yasuni c16.. of een andere snelle kit?

Iemand suggesties?


honda sfx welke cilinder

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire