dimanche 20 septembre 2015

Problemen extra verlichting + accu SpeedFight2

Beste Forumleden,

Ik heb me nog niet echt voorgesteld aangezien ik nooit echt problemen heb met mijn Speedfight 2 dus ik zit hier voornamelijk te lezen :)

Nu heb ik echter wel een probleem waar ik niet uit kan komen.
Ik wou extra verlichting in de koplamp installeren en tot dusverre is dat ook goed gelukt.
Echter gaat het mis bij het aansluiten.
Ik heb het als volgt gedaan:
Accu -> kabel naar schakelaar -> kabels naar verlichting.
De - draad heb ik aangesloten op het frame.
Echter trekt het constant mijn hele accu leeg, ook als het uit staat.
Verder kan ik ook alleen mijn knipperlicht/ benzinemeter en temperatuurmeter gebruiken als de schakelaar is ingeschakeld.
De std lampen schijnen ook het beste wanneer de extra verlichting is ingeschakeld, zodra de schakelaar uit staat verlies ik meer dan 50% aan lichtsterkte en krijgen de lampen alleen stroom omdat de motor draait.
Het lijkt dus wel of de kabelboom ook word uitgeschakeld zodra de schakelaar uit staat.

Wie kan me helpen met mijn probleem?
Het betreft een Speedfight 2 LC uit 2005.
Alles standaard behalve de Technigas uitlaat.
Loopt 65/70.

Gr Kevin


Problemen extra verlichting + accu SpeedFight2

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire