jeudi 17 septembre 2015

vario Kymco Agility 16

Ik ben een hele tijd niet geweest hier.Ik wilde naar de site van Revolution 70 en zag dat die is opgeheven.Mijn Agility heeft intussen over de 1000 km gereden en er is al een 85 CC cilinder op gezet vanwege de geringe optrekkracht.Maar ik vind het niet echt lekker lopen.Optrekken gaat echt wel beter als met de originele 50CC.Met CDI stekker vast loopt ie 50 km/u en met CDI stekker los loopt ie 60 Km/u.Maar heb het idee dat ie in beide gevallen niet echt de energie kwijt kan en best veel toeren maakt bij deze lage snelheden..Vandaar wilde ik nogmaals vragen of er ervaringen zijn met een snelle vario op dit type scooter.En welke kan ik het beste nemen en welke rollen ongeveer..Er was hier veel te lezen over de OD2 maar de site is er dus niet meer.Ook las ik destijds dat er dan ook een kwaliteits snaar bij moet.


vario Kymco Agility 16

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire