mardi 15 septembre 2015

TZR start niet bij nat weer

Hallo,

Vandaag ging ik dus weer naar school maar het regende dus me brommer stond de hele middag in de buien.

Toen ik dus naar huis wou startte me brommer niet, dashboard en startmotor deden het wel alleen hij sloeg niet aan. Hij maakte ook zo'n plofplofplof geluidje dus volgens mij kreeg hij geen vonk.

Uiteindelijk me brommer dus paar keer aangeduwd in de versnelling + de startmotor en toen ging ie naar een paar keer aan.

Hij had hier al eerder last van alleen toen had ik de bougiedop vervangen door voor een waterdichte en heb ik me hele kabelboom ingesprayed met PTFE spray, naar mijn idee is het minder geworden maar als het dus een beetje hard geregend heeft dan heeft hij het probleem dus evengoed nog.

Wat kan ik nog doen?

En ik had nog een vraagje, ik heb laatst een nieuwe koppelingskabel besteld omdat me koppeling wat zwaar ging, die heb ik nu binnnen maar deze is maar 1 meter lang. Klopt dit wel?

Hopelijk weet iemand raad. :)

Mvg, Mitchell.


TZR start niet bij nat weer

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire