lundi 28 septembre 2015

KM teller komt niet meer terug

Ik heb een vreemd probleem. Nadat de zuiger van mijn 90cc zet is stuk gelopen omdat hij de cilinderkop raakte heb ik deze vervangen en een dubbele voetpakking geplaatst om dit te voorkomen. Verder een nieuwe NCY od2, 10 grams rollen en een Malossi kevlaar snaar. Dat is allemaal goed gegaan want de scooter trek nu nog soepeler en na ongeveer 150 km inrijden loopt hij nu met minder toeren veel harder dan voorheen. En daar zit nu dus precies het probleem. De teller gaat tot 80 maar de scooter gaat harder, veel harder. Als de teller verder door zou gaan dan denk ik wel dat hij de 90 voorbij zou gaan. Hij is vanochtend dus de teller uit gelopen maar nu komt de naald niet meer terug. Die blijft zeg maar aan het einde voorbij de 80 hangen. :'(
Hoe los ik dit op? Heb de accu al los gehad om het te resetten maar het lijkt er op dat de snelheidsmeter mechanisch is geregeld.


KM teller komt niet meer terug

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire