mardi 15 septembre 2015

Speedfight 2 DR50 timing onsteking klopt niet

Hallo,

Ik heb een speedfight 2 waarvan ik de krukas en cilinder moest vervangen.
Dus nu heb ik de volgende Setup
DR50
Doppler evo 1 Krukas
Yasuni Z
(Gurtner 12mm)

De onsteking is nog helemaal standaard. Probleem is dat ik niet echt kan uitivnden hoe ik de timing kan aanpassen. Want die timing is nu niet goed. Hij ontbrand eigenlijk in mijn uitlaat.

Moet ik nu een andere ontsteking kopen of moet ik die dan ook timen? Als ik een andere nodig heb, welke zou dat dan moeten zijn?

Bij het monteren van het vliegwiel zag ik dat er een ijzer half cirkeltje op los zat. Dacht dat die van de grond kwam maar las iets over een vervroegings spies. Is dat zo iets?

Heb zelf niet veel verstand van de ontsteking

Alvast bedankt!
Supersjaal


Speedfight 2 DR50 timing onsteking klopt niet

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire