jeudi 17 septembre 2015

Speedfight 2 geen vonk (ook niet met nieuwe bougie)

Hallo,

Ik had een ontstekingsprobleem bij mijn speedfight waarvan ik de krukas en cilinder heb vervangen voor een DR50 en doppler S1R.
Bleek dat ik voorontstekingsspie/vervroeginsspie was vergeten terug te zetten dus die heb ik terug gezet.

Toen ik hem wilde startte kreeg ik geen vonk. Dus ik dacht dat bougie kapot was gegaan omdat onsteking verkeerd stond.
Dus ik heb een nieuwe bougie gekocht. Weer geen vonk.

Nu weet ik niet hoe het komt dat ik geen vonk krijg. Las dat het door bobine, CDI, spoel of Bougie kan komen en dat ik die door moest meten / controleren

Echter heb ik geen idee hoe ik dit moet doen..
Heeft iemand een uitleg of idee hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt!


Speedfight 2 geen vonk (ook niet met nieuwe bougie)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire