samedi 19 septembre 2015

Dagrijverlichting

Bij de Action verkopen ze tegenwoordig van dieflexibele LED strips met veel ledjes en LED blokjes met 5 led-lampjes.
Kinderachtig als ik ben, met mijn bijna 50 lentes, had ik het idee opgevat om het stadslicht van mijn Orbit te laten vervallen en te vervangen door een dagrijverlichting van LED-jes.
Die dingen zijn 12Volt en er zit een stekkertje aan (meende ik te weten).
Maarrrr... als je nou, net als ik, mongolisch bent met rekenen en elektriciteit....
Hoe sluit je dat dan aan, zonder dat de hele draadboom smelt?
Is het moeilijk?
Ik kan een halogeenlamp vervangen van een auto en een batterij van een afstandsbediening, maar daar houdt het mee op.... ander soort intelligentie zeg maar....
Graag advies.


Dagrijverlichting

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire