mercredi 30 septembre 2015

Zip 2000 Te Hard

Heee,

Nou heb ik een zip 2000 2takt met sito plusje eronder. Nou gaat ie op de teller op een lang stuk weg 80 op de teller. Nou weet ik niet hoeveel echte kilometers dit zijn, maar ik weet wel dat t op de rollerbank problemen met zich mee gaat brengen :WOUT|:

Nou zijn standaard uitlaatjes van piaggio aardig prijzig. Hoe zou een Sito Plus Piaggio Zip 2 Takt Vespa model uitlaat het doen onder mijn zip? Gewoon 45? En dan zonder varioring ongeveer 60?

En anders een technigas uitlaat silent pro? Hier de link: http://ift.tt/1GgRVda
Zou die dan ook eerst 45 gaan en zonder varioring ongeveer 60?

Andere voorstellen zijn ook welkom, zolang t betaalbaar is en ik verder niks hoef te veranderen op de uitlaat na natuurlijk. ;)

Groeten

Chris


Zip 2000 Te Hard

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire