jeudi 24 septembre 2015

Zip 2000 2takt probleem

Goedemorgen,

Ik heb een zip 2000 2takt met een sito plus uitlaat eronder. Deze heb ik zo gekocht, echter reed deze aardig hard dus moest ik de varioring terug laten zetten in de uitlaat.. :nosmile::WOUT|:

Nu rijdt hij met een top van 60, wat prima is aangezien er veel rollerbanken zijn hier in de omgeving. Echter maakt mij wel veel toeren/geluid als k 50 - 60 rijdt.

Vandaag naar me werk viel hij ook ineens uit, kon em wel direct weer starten in 1 keer, maar toch had ik dit voor het plaatsen van de ring niet. Heeft t hiermee te maken? Of is t een vuiltje in de benzine van t tanken van gisteravond?

Ik ben nieuw hier btw en heb zelf de ballen verstand van scooters. Gebruik t alleen om naar me werk te rijden.

Groetjes,

Chris :+


Zip 2000 2takt probleem

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire