mardi 1 septembre 2015

70cc aerox

Ik heb sinds gister een nieuw cilindertje op de kop weten te tikken en meteen erop gezet. gaat om een 70cc senchen cilinder. (volgensmij te vergelijken met DR70) mijn vraag is, hoeveel pk zou ik kunnen halen met mijn setup, en hoeveel zou de topsnelheid kunnen zijn? ik weet dat het moeilijk te zeggen is maar ik vraag het toch.

Setup:
70 cc senchen cilinder
top performance volle wangen krukas
std ontsteking
21 mm dellorto carb sproeier 84 luchtschroef 1.5 slag uit originele filter met (begrenzer) blokje loopt lekker en bougie is koffie met melk bruin (hittegraat 9 bougie)
Yasuni R
Malossi multivar 4.0 gram rollen
Malossi delta clutch met gele trekveren en gele drukveer.


waarschijnlijk komen er nog koppeling poelies met rechte spiebaan. aangezien hij een heel kleine toerendip heeft. heb van alles al geprobeerd maar deze afstelling loopt het lekkerste en het vlotste door.

Als iemand een of meerdere antwoorden weet op mijn vragen, laat maar horen!


70cc aerox

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire