lundi 7 septembre 2015

Am6 met nieuwe cilinder loopt slecht

Hallo allemaal !
Ik heb een CPI SM.
Heb helaas een warmloper gehad met flinke zuigerschade en heb er een nieuwe cilinder op moeten zetten , heb dit wel vaker gedaan en nooit proberen mee gehad.
Er zat een 80cc Cilinder op maar ik weet niet wat van merk (Foto: MK = Metrakit? http://ift.tt/1UD0UMk

Ik heb hier een Minarelli AM 80C op gezet , heb deze in het verleden vaker gehad en liepen flink, Helaas deze keer niet!
er is geen power in het blok te krijgen , opzich loopt het wel het loopt netjes 50 (y) Maar daar koop ik geen 80cc voor.
Nu zou het eventueel met de caburateur te maken kunnen hebben met het afstellen , maar anderen sproeiers helpen niet , Ook met de lucht spelen helpt niet.
de cilinder + Spruitstuk is voorzien van nieuwe pakkingen , versnellingbak heeft nieuwe olie , en er zit nieuwe benzine in de tank.
De krukas is nog prima.


----------------
Geprobeerd:

Sproeiers (zit nu 74 in) (zit een 21Mm Caburateur op)
Nieuwe bougie
Meer / Minder Lucht
Onsteking nagekeken en schoongemaakt
Zonder uitlaat / En met alleen de bocht
------------

De Cilinder zit 100% Goed in elkaar , lekt niet en het blok klinkt werkelijk beter dan ooit tevoren , Het rijdt alleen veel te powerloos voor 80cc , Ik wordt letterlijk door snor brommers ingehaald.


Meschien helpt het als ik meldt dat hij Erg veel rookt met koude start


Groetjes en bedankt!


Am6 met nieuwe cilinder loopt slecht

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire