mercredi 2 septembre 2015

Eindelijk schakelbrommer aanschaffen

hey!

Ik had een tijdje terug al een topic geopend over welke brommer ik nou zou halen en daar kwam ik toch uit op een tzr. Nu heb ik eindelijk groen licht gehad om hem te halen (er waren wat complicaties) dus was ik gaan zoeken.
De eerste advertentie was al mooi en heel toevallig ook van iemand die ik al via via kende en mn oude scooter onder handen zou nemen. Dus was die tzr ook altijd goed onderhouden en betrouwbaar.

Hij heeft er het een en ander aan gesleuteld

http://ift.tt/1mXEYjJ

en t bevalt me wel.
Hij heeft er zelf een systeem in gemaakt met een prop die je er makkelijk op kan laten schieten. (vraag me niet hoe hij t heeft gedaan maar t werkt zegt ie) je moet daarna wel de hele uitlaat er af schroeven en het resetten maar dat is t waard geloof ik.

Wat vinden jullie er van en voor die prijs?

gr fabio


Eindelijk schakelbrommer aanschaffen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire