lundi 7 septembre 2015

Jog RR probleem bwoapp geluid .,

Hey mede scooterfreaks

Ik heb sinds een week een probleem ,
Toen ik 1 keer weg wou rijden van me huis begon mijn jog raar te doen . Toen ik vol gas reed hoorde ik een bwoapp geluid , alsof hij opeens geen benzine meer krijgt
Na een tijdje begon het steeds erger te worden 😕
Opeens hoorde ik dat geluid ook als ik wou weg rijden en dan kon ik niet veel gas geven , anders viel die gelijk uit .
Hij startte dan gelijk weer en liep mooi stationair ,
Ik draaide ook mijn luchtschroef helemaal in . Toen reed ie beter , maar nogsteeds boapp geluid af en toe
Eerst reed die normaal en ineens gebeurt dit
Setup :
Dr50
Sproeier : 82
Carb 17.5 keihin
Yasuni R
4gr rollen
Rood drukveer
Rode trekveren


Hoe kan ik het verhelpen? Help aub

Mvg


Jog RR probleem bwoapp geluid .,

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire