samedi 5 septembre 2015

Slangetjes en draadjes aansluiten Aerox

Dag scooterliefhebber,
Ik heb mijn zuiger onlangs vervangen maar er heeft een tijd tussen gezeten, vanwege andere kleine dingetjes die kapot waren.
Ik ben dus (ja, heel dom :$) vergeten welk slangetje en draadje waar moet.
In de afbeelding heb ik aangegeven om welke het gaan.
De cijfers geven de slangen aan, de letters de 'ingangen'. (2 is het slangetje onder 1, 3 is het draadje vanaf het koelsysteem)
Ik hoop dat het duidelijk is, en iemand weet welk cijfer bij welke letter hoort:D. Het gaat hier om een aerox uit 2008 met de std gurtner carburateur
Bij voorbaat dank

Ps (ik weet dat het olietankje ontbreekt, welk slangetje kan ik weglaten zodat ik voortaan brommix kan tanken?)

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Snapchat--6841029561388498977.jpg‎ (67,2 KB)


Slangetjes en draadjes aansluiten Aerox

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire