mardi 1 septembre 2015

Zip 2000 2 takt Brom trekt niet door.

Goedendag,

Het is alweer een poosje geleden dat ik online ben geweest, nogsteeds actief met scooters.

Nu heb ik laatst een zip 2000 2 takt gekocht met een DR70, aangezien de scooter weer standaard moet worden een 50cc aangeschaft (Edge Ecoline) en een standaard uitlaat en koppeling overgenomen.

Enkel trekt de zip nu redelijk langzaam op voor een 2 takt en rijd max 35/40.

Graag zou ik de zip wat vlotter laten trekken en ongeveer 45/50 laten lopen, ik heb al redelijk wat geprobeerd maar kan wel wat advies gebruiken.

Mij vermoeden is dat hij niet lekker op toeren wil komen (in zn powerband) en hierdoor niet vlot doortrekt.

Setup:

- Nieuwe 50cc Edge Ecoline
- Koppeling origineel (type 3 als ik het goed zeg) zie een zwarte drukveer (gok origineel)
- Standaard brom pijp heeft goed gelopen
- 17,5 carb nu sproeier 64.

Graag wat advies of hulp, Bij voorbaat dank!


Mvg


Zip 2000 2 takt Brom trekt niet door.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire