dimanche 6 septembre 2015

Nieuwe scooter kopen - aanbiedingen?

gegroet,

Ik heb besloten een nieuwe scooter aan te gaan schaffen en ben hier rond gaan neuzen alvorens ik dat te gaan doen

In eerste instantie viel m'n oog op de redelijk uitziende Senzo, erg goedkoop voor 800, maar dat beetje info wat ik hier heb kunnen lezen is dat deze machines niet echt duurzaam zijn en op lange termijn problemen kunnen geven, meer dan wanneer ik bijvoorbeeld een kymco, Vespa etc koop

Daarom denk ik dat ik het beter kan doen met een iets beter merk, en wil graag via deze weg weten of er toevallig, met eind van de zomer in aankomst er acties rondgaan ( korting op scooter, rijklaar maken etc )

Mocht er wat bekend zijn hoor ik dat heel graag :)


Nieuwe scooter kopen - aanbiedingen?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire