dimanche 6 septembre 2015

Piaggio New Fly of Sym Fiddle 3 of Sym Allo (GT)

Beste,

Voor het woon werk verkeer (12km heuvelachtig enkele rit) wil mijn Super 8 gaan vervangen.
Zoals in de kop vermeld twijfel ik tussen deze modellen.
Na een bezoek aan de dealer is de keuze gereduceerd tot de Fly en de Fidlle.
Alhoewel de dealer niet echt iets negatiefs over alle 3 de modellen kon melden ging zijn lichte voorkeur naar de Fly uit met als motivatie dat dit scooterje een goed blok heeft en heerlijk loopt.
Wat voor de Fiddle sprak was de electronisch geregelde cab.
Dit zou voor net ietsjes meer vermogen zorgen (maar geen wereld van verschil zijn).
De allo (GT) zou kwa rij ervaring de minste van de 3 zijn.

Wat is jullie ervaring ?

Wat ik kan vinden over de Fly is dat meningen nog al uit elkaar lopen.
Wel lees ik dat de Fly niet zo goed tegen vocht kan, niet bepaald zuinig is, blok downgrade heeft gehad en daarbij nog een paar praktische issues heeft (dashboard verlichting, tankdop)
Over de Fiddle 3 kan ik niet zo heel veel vinden.
Is het terecht dat ik de allo uit het lijstje laat vallen of kan dit model nog makkelijk mee met de andere twee.

Buiten dat hij er aardig mag uitzien moet hij vooral betrouwbaar zijn, zodat ik 's morgens niet voor verrassing sta als weer vol gemotiveerd naar het werk wil :)


Piaggio New Fly of Sym Fiddle 3 of Sym Allo (GT)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire